23 Mart 2010 Salı

Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?

Sınıfta teknoloji kullanımına yönelik diğer öğretmen arkadaşlarla iletişim ve fikir alış verişi ve ileride yürütmek istediğimiz bir dersin bir konusuna ilişkin bir ünite tasarlamak ve geliştrmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder