23 Mart 2010 Salı
Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
Sınıfta teknoloji kullanımına yönelik diğer öğretmen arkadaşlarla iletişim ve fikir alış verişi ve ileride yürütmek istediğimiz bir dersin bir konusuna ilişkin bir ünite tasarlamak ve geliştrmektir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder