28 Mart 2010 Pazar
Öğrenci merkezli değerlendirmeyi nasıl planlarım?
Öncelikle, öğrencilerin değerlendirme sürecine aktif katılımlarını sağlarım. Bunun içinde öğrencilerin kendi gelişimlerini izlemelerine yönelik olanaklar sunarım. Buna ek olarak; açık ve net ölçütler önceden bildirir ve ürünleri ve süreçleri iyileştirmek için onlara zaman veririm.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder