28 Mart 2010 Pazar

Öğrenci merkezli değerlendirmeyi nasıl planlarım?

Öncelikle, öğrencilerin değerlendirme sürecine aktif katılımlarını sağlarım. Bunun içinde öğrencilerin kendi gelişimlerini izlemelerine yönelik olanaklar sunarım. Buna ek olarak; açık ve net ölçütler önceden bildirir ve ürünleri ve süreçleri iyileştirmek için onlara zaman veririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder