29 Mart 2010 Pazartesi

modül 3 soruları

1- Öğrenme ve öğretme süreçlerini desteklemek için İnterneti nasıl kullanabilirim?:
öncelikle, ünitemde geçen önemli kavramlara ve konulara ilişkin öğrencilerinizin bilgi almasını sağlayacak Web kaynaklarını araştırırım. Daha sonra, kullanmayı düşündüğüm web sitelerini etiketler yada sık kullanılanlara eklerim. bu sayede öğrencilerim de öğrenme sürecinde buldukları web siteleri, buldukları kaynakları, Etiketleme ve Sık Kullanılanlar Web sitelerinin paylaş özelliğini kullanarak birbirleriyle ya da benimle paylaşabilirler.
2- İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?
Öğrenciler bilgisayarlara rahatça erişebildiklerinde gereksiz ve önemsiz konuları araştırma eğiliminde olabilirler. Bu duruma engel olmak için araştırma, zaman yönetimi ve önceliklerin farkına varma konularında öğrencilerimin becerilerini geliştirir ve derslerimde fırsat buldukça bu konularda rehberlik yapmaya çalışırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder