soru 1 Öğrenme ve öğretme süreçlerini desteklemek için İnterneti nasıl kullanabilirim?
cevap-1Öğretme ve öğrenme süreçlerinde interneti gerek araştırma gerekse öğretimin bireyselleştirilmesi amaçlı olarak kullanabilir
soru -2 İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?
cevap-Bugünün şartlarında internetin uygun kullanımı için öncelikle öğrencilerin internete korumasız çıkışlarını engellemeliyiz.
29 Mart 2010 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder