29 Mart 2010 Pazartesi

modül 3

soru 1 Öğrenme ve öğretme süreçlerini desteklemek için İnterneti nasıl kullanabilirim?
cevap-1Öğretme ve öğrenme süreçlerinde interneti gerek araştırma gerekse öğretimin bireyselleştirilmesi amaçlı olarak kullanabilir
soru -2 İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?
cevap-Bugünün şartlarında internetin uygun kullanımı için öncelikle öğrencilerin internete korumasız çıkışlarını engellemeliyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder