15 Mart 2010 Pazartesi

tartışma alanınız

arkadaşlar tartışmalarınızı burda yapacağız...

4 yorum:

  1. Bence bu eğitim boyunca teknolojiyi kullanacağız

    YanıtlaSil
  2. Her ne kadar sıkıntılı bir süreç olsa da bu kurs boyunca derslerde işleyeceğimiz üniteleri bu intel programı sayesinde planlayacağız. Öğrencilerden hazırlamalarını istediğimiz proje ve performans ödev örneklerini intel ortamında nasıl hazırlanacağını göreceğiz

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Benim bölümle ilgili sanmıyorum işme yarasın. Ama inş bi gün kullanma imkanı bulurum[eğer o zamana kadar unutmazssam...)

    YanıtlaSil